Ο σχεδιασμός των προϊόντων μας γίνεται από Ευρωπαίους σχεδιαστές που ακολουθούν όλο το φάσμα διακόσμησης, από μοντέρνες γραμμές ως κλασσικό ή έθνικ στυλ. Διαθέτουμε ποικιλία διακοσμητικών, καθρεφτών, φωτιστικών, διακοσμητικών μικροαντικειμένων καθώς και primitιve προϊόντα, σχεδιασμένα να καλύπτουν κάθε διακοσμητικό ύφος σε λιτές, μοντέρνες ή κλασσικές μορφές.

© 2018 Dizla Home. All rights reserved. Designed by CreativeDays

Πολιτική Επιστροφών

>
Πολιτική Επιστροφών

Διαδικασία υπαναχώρησης-επιστροφής

Για οποιαδήποτε επιστροφή που αφορά τις παρακάτω περιπτώσεις: 

  • Λανθασμένη αποστολή
  • Ελαττωματικό – κατεστραμμένο προϊόν
  • Ακύρωση παραγγελίας – αλλαγή γνώμης 

παρακαλείται η άμεση επικοινωνία με το Dilzahome.gr:

Σε περίπτωση που  πρέπει να αποσταλούν τα προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Dilzahome.gr, αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση:

  • Δίλζα ΙΚΕ
    Αιγαίου 75, 55131, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης
  • Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν με την εταιρεία courier που είχαν αποσταλεί εξ αρχής. Σε περίπτωση που θέλετε να τα επιστρέψετε με διαφορετική courier τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής προϊόντων εφαρμόζεται στις παρακάτω περιπτώσεις:

  1. Λανθασμένη αποστολή

Στις ελάχιστες περιπτώσεις όπου γίνεται κάποιο λάθος σε μία από τις διαδικασίες συλλογής και συσκευασίας των παραγγελιών, υπάρχει περίπτωση να αποστέλλονται προϊόντα που να μη συμπίπτουν με την παραγγελία σας ή στην παραγγελία σας να υπάρχουν λιγότερα προϊόντα. Επίσης, υπάρχει πιθανότητα  να καταγραφεί λάθος προϊόν κατά την πραγματοποίηση τηλεφωνικών παραγγελιών.

Όλες αυτές οι περιπτώσεις ελέγχονται από το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας. Εάν αποδειχθεί λανθασμένη αποστολή προϊόντος, τότε το κατάστημά μας αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.

Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι:

  • Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί
  • Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος
  • Να υπάρξει ενημέρωση κατά την παραλαβή της παραγγελίας ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα

Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προϋποθέσεις η εταιρία μας έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος.

  1. Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβετε είναι ελαττωματικό ή κατεστραμμένο πρέπει να επικοινωνήσετε το αργότερο την επόμενη μέρα με το κατάστημά μας, έτσι ώστε να γίνει άμεσα η επιστροφή και να ελεγχθεί το προϊόν.

  1. Ακύρωση παραγγελίας – Αλλαγή γνώμης

Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει μια παραγγελία και επιθυμεί να επιστρέψει ένα ή περισσότερα προϊόντα, τότε ο πελάτης αναλαμβάνει την επιστροφή με δικά του έξοδα. Στη συνέχεια το dilzahome.gr,  παραλαμβάνει και ελέγχει τα προϊόντα και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ανάλογο ποσό με τον αντίστοιχο τρόπο που έγινε η πληρωμή.

Οι προϋποθέσεις για την επιστροφή και την αποδοχή των προϊόντων είναι:

  • Η επιστροφή να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής
  • Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους
  • Να έχουν διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες και να μην υπάρχει αλλοίωση στη συσκευασία τους

Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.

Παρακαλείται ο έλεγχος των προϊόντων πριν από το άνοιγμα τους. 

Αλλαγές σε υφάσματα επίπλωσης και κουρτίνες, όπως και σε εποχιακά είδη δεν γίνονται δεκτές.

Επιστροφή αγοράς από το ηλεκτρονικό κατάστημα

Σε περίπτωση όπου η αγορά του προϊόντος πραγματοποιήθηκε από το ηλεκτρονικό κατάστημα, η επιστροφή πρέπει να γίνει στο κατάστημα που βρίσκεται επί της οδού Αιγαίου 75, στην Καλαμαριά.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της απόδειξης,  η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών

Οι ίδιες προϋποθέσεις, που ισχύουν για την επιστροφή προϊόντων σε ηλεκτρονικές παραγγελίες, ισχύουν και για τις αγορές από το φυσικό κατάστημα. Παρακαλείται να γίνεται έλεγχος των προϊόντων πριν από το άνοιγμα τους.

Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο φυσικό κατάστημα, πραγματοποιείται με τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής που είχε επιλέξει ο πελάτης κατά την αγορά των προϊόντων.

Ξεκινήστε να γράφετε και πατήστε Enter

Καλάθι

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.